Inici

L’Institut de l’Ebre nou centre d’excel·lència + 400 e2cat

Els dies 14 i 15 de febrer un equip de QualicatEdu va avaluar per contrast amb el model e2cat  l’institut de l’Ebre, el qual va assolir una puntuació de 420 punts. L’equip de QualicatEdu durant quasi dues jornades va entrevistar els responsables del centre, així com alguns professors i alumnes dels últims cursos dels respectius cicles formatius. QualicatEdu ha destacat com a punts Read More…

Sessions divulgatives: Comunicació i transparència (Vídeo i Power Point del Webinar) 7/2/2023

COMUNICACIÓ I TRANSPARÈNCIA Veure: 1- Vídeo de la sessió 2- Power point Ponència presentada per Srs. Antonio Domingo i Fran Arrebola, coordinadors pedagògics del Centre d’Estudis Politècnics de Barcelona La comunicació en un centre educatiu és bàsica tant per conèixer les necessitats i expectatives de la societat, empreses, famílies, alumnat i professorat com per comuniRead More…

L’institut Comte de Rius guanyador del 8è premi Xavier Batlle amb el projecte “Lab en Xarxa”.

El passat dijous dia 9 de març vam celebrar la sessió d’Excel·lència a l’Educació i el reconeixement als centres que han assolit diferents nivells d’excel·lència, segons el model e2cat. L’institut Comte de Rius amb el projecte “Lab en Xarxa. Un canal TikTok de seguretat en laboratoris docents” va guanyar el 8è premi Xavier Batlle dotat amb 2000 €, per decisió del jurat i atRead More…

e2cat Un model de millora contínua per a les escoles i entitats

Per a qualsevol escola, institut  o entitat la millora contínua és l’eina necessaria per avançar, no perdre el ritme de la societat i ser cada vegada més eficaços i eficients, és a dir, millors en la nostre feina.   El model e2cat ens ajuda a treballar millor utilitzant la roda de l’excel·lència “REDAR”. Aixó implica: 1- Resultats. Conèixe´ls, només pots millorar si saps a on ets.Read More…

Els indicadors com instrument per detectar bones pràctiques educatives.

En qualsevol organització́ industrial, comercial o escolar, per saber si millora, per saber si s’acosta o si es desvia de l’objectiu o dels objectius fixats cal disposar d’indicadors. Indicadors que mesurin de manera imparcial els resultats que s’aconsegueixen en les diferents activitats i accions. En el món educatiu els indicadors més populars són les “notes”, la qualificaciRead More…

Cultura Popular a les Aules com ha eina d’aprenentatge i cohesió

SORPRESA AGRADABLE EN EL 7è PREMI XAVIER BATLLE Presentació del treball LA CULTURA POPULAR A LES AULES  Institut La Romànica de Barberà del Vallés En els premis Xavier Batlle 2021/22 es va presentar un treball de l‘institut La Romànica de Barberà del Vallés que ens va deixar a tots sorpresos. No va ser premiat perquè probablement no reunia tots els requisits que exigeix el PreRead More…

Webinar Formació i competència, 26 d’abril. Veure vídeo

WEBINAR Formació i competència 26 d’abril de 2022, a les 17 hores,  duració aproximada 1 hora Ponència a càrrec de: Sr. Rafel Juanola, director de l’Institut Josep Brugulat, centre d’excel·lència +400  Sr. Jordi Gallardo, director de FEDAC Cerdanyola, i adjunt a l’àrea de Desenvolupament de persones de FEDAC Diu el model d’excel·lència educativa e2cat que els centreRead More…

JORNADA DE RECONEIXEMENT DE L’EXCEL·LÈNCIA. 7è PREMI XAVIER BATLLE

El 17 de març de 2022  es va celebrar, telemàticament, la presentació dels treballs finalistes al 7è premi Xavier Batlle. La sessió va fer  també un reconeixement públic als centres que l’any 2021 van ser reconeguts com a centres excel·lents segons el model e2cat: Institut Narcís Monturiol de Figueres Institut Camps Blancs de Sant Boi de Llobregat Institut Montilivi de GironRead More…