Webinar 16 Com pot ajuadar l’aplicació del model e2cat en un centre educatiu. Vídeo de la sessió.

Novetats

Per veure el vídeo de la sessió Clicar aquí

Per veure la presentació del model e2cat

Per veure l’adaptació al PdD de l’institut Miquel Biada

El model e2cat va ser creat com una adaptació dels models d’excel·lència amb l’objectiu d’oferir als centres educatius una eina per impulsar la millora contínua, la innovació i la transformació. Amb una estructura flexible i adaptada als grans reptes actuals, aquest model facilita l’alineament estratègic i la generació de valor sostenible per a tota la comunitat educativa. El seu enfocament promou una cultura de lideratge responsable, aprenentatge organitzatiu i orientació a resultats.

Info Box

Treballar amb el model e2cat implica reconèixer la importància de liderar amb visió i propòsit, generar confiança i implicació amb tota la comunitat educativa, i de buscar resultats que impactin positivament en l’alumnat, el professorat, les famílies i la societat.
 
Amb aquest Webinar volem oferir una visió de com el model e2cat pot ajudar a organitzar un centre, dissenyar projectes educatius i millorar aspectes pedagògics.
PONENT:
Jaume Arcos, director de l’Institut Miquel Biada de Matarò,            
centre d’excel·lència e2cat.  
 
Presentarà el model
Pere Canyadell, president de QualicatEdu,
Assessor i avaluador e2cat.