WEBINAR: La Intel·ligència Artificial en el context actual dels estudis obligatoris. Vídeo de la sessió

Novetats

El passat dijous 27 de novembre vam presentar, en format Webinar una ponència sobre la Intel·ligència Artificial. A la qual si van inscriure 190 persones. Però l’assistència va ser del 50%.

Valoració de la sessió

Puntuació de la sessió: 8,5.

Distribució dels assistents: 37% professorat/mestres, 27 % Direcció i ED, 33% coordinadors

Centres assistents : 63 % públics, 26% concertats.

Etapa educativa dels assitents: 42 % FP, 21% ESO, 16 % PRI, 5% Bat

La intel·ligència artificial està transformant tots els àmbits de la societat, i l’educació no n’és una excepció. 
–    Però quines oportunitats o amenaces  se’ns presenten a l’aula?
–    Aquesta tendència tecnològica implica un canvi de paradigma?

Aquest Webinar vol oferir una mirada propera i crítica sobre com la IA pot esdevenir una eina per aprendre millor, ensenyar amb més personalització i preparar l’alumnat per al futur digital.

Parlarem d’eines, estratègies i reptes per integrar-la amb sentit pedagògic i crític, a la vegada; però també volem anar més enllà i situar-la dins de l’ecosistema educatiu: gestió, docència, alumnat, famílies i comunitat.

PONENT:
Montse Jiménez

Assessora pedagògica. Fundació Vedruna Catalunya Educació
Llicenciada en Filologia Anglogermànica
Docència, formació, transformació educativa.